Pages

Sunday, May 22, 2011

Cik A , Cik B , & Cik C ~4eva,,2gether~

Assalamualaikum..


Wah..!!! nampaknya belog ni dah bersawang...rumput pom da nak sama tinggi dgn aku... ceh! kunun nak cakap bizi la tu tak hapdate kan?kan?..berangan la kau sensorang wahai cik Hidayah..!

*****************************************************************
meet auntie hOney yang di rinduuiii

hermm..alah tak kasi can langsong..oke la..settopp!! kembali ke tujuan asal mu..aku senar nyew dah lama tak ketemu sama BFF aku yang bernama MEET AUNTIE HONEY...yelaaa..beliau skang da kontiniu stadi kat melaka..so..aktivities melepak dengan beliau sangatlah aku n cik Niny sOriano rindukan..*ayat skema tuh !*...so kami membilang detik dan waktu menunggu kepulangan beliau ke kapong halaman beliau iaitu kg.pengkalan pandan a.k.a bahsa kampong kalang pandang...

so..tanggal 13 MEI 2011...kami bertiga telah keluar mengambik angin ye..bukan membuang angin oke...di padang astaka...sumpah dah lama tak gelak...sampai gusi aku ni memang konpem tak sempat nak kering lah..! sebab gelak jep manjang...hahahaha...*tengok! kan aku dah gelak*

Oleh sebab dah lama cik Niny tak menjadi model sambilan tak berbayar, bakat berposing beliau sudah tumpul..! kehkeh...aku? tak yah tanye la..sah-sah aku tak reti nak posing..so.. sesi bergamba bermula dengan malo-malo kuceng siam..! meOwww...

kat landen nih..pecayalahhhh!!

nice kan mungee tuu

as usual...cey..cey nak jugak skiping landen kan...lame-lame makin menjadi..kepale otak da mikir nak gaye macam mane....tak bley bla langsom..! layannnn...

bunga taek ayam juga jadi penghias gamba!

apsal aku je yg nampak gigi?

cik Niny ajak bergambo sambil cangkung..hade ke patot?libatkan aku skali.

m.a.H: pedas x ko gigit sos td tu?
h.y: agak pedas la.tapi air aku dh abes

kontroberC..!!

akibat giler posing..sliper tercampak jua!

tetiba meet auntie hOney terserempakkkkk pulakkk ngan bapak dia daaa...mau biru gigi dia.. pucattt tuu..aku pom nek sama ternganga...haha..kua anto adik g tae kwan do sambil melencong bersama aku n cik niny..hahaha..."terbaikkkk"... *chah..g ambik adik tekgi neh?*

sebelom balik cuci mata sket n terus idopkan enjin dan masokkan gear..! vrommmm!!!

itu saja detik pertemuan kami....walopon sedetik dua *menipoo betol sedetik dua.!.* well perot dah mula karOk lagu dondang sayam..jom makannnggg..! gutbai......sayonaraaa....

bahagiaa bertigaaa...


*p/s: sape cik A,B&C tu? hemm.....

No comments: