Pages

Wednesday, September 1, 2010

bahasa kita...

~salam~
uh! penat..letih..xlarat...sumer adew(berlakon jew tu!) heh...ape kes la ko ni hidayah...serba xkena.. nk kte keje buat jalan raya mmg xla kan..huuu..(-.-!)........
dear mr.B..(mr.B?????..cit..org ckp kt dear diary die nk ckp yg blog die tuh mr.B kunun!)hehe.. adew gua kesah kew?xkan...eh,apsal jg gua gua ni?? bkkn kew awk selalu guna "saya..awak".. mne pegi nyew budi bhase awk hidayah???

ape plak??dose kew kalo ckp "aku..ko..gua...lu..?"....bkn mcm tu la...bhse tu kan melambangkan keperibadian kite...adew kew mcm tu??salah...!!ko salah!!!.....xde..aku xkire..aku nk gune "aku" jugak dis time..sape nk kesah..huu...(marah la kunun)...


----> dah..abes monolog dalaman..itu intro aje..xbukak citer lg kan..senarnyew saya ade pengalaman ttg penggunaan bhse ganti diri ni...mse kt skolah teknik dlu majoriti dak klas sy lelaki..so,mmg ckp aku..mung..ko..gua..lu..hehe..mcm samseng kampong dusun aje lagaknyew kn..

so,secare otomatik nya saya pom jd mcm diorg la...hehe..tp,ade sorng dak laki dlm klas sy ni die gunekn nme die sbg ganti diri...hehe..ble ckp ngn saya je die mcm tu..ha..haipp!! jgn pk bukan2 ek..jgn nk kte die suker kt sy ek(padahal ye..hihi..pOyO).....

so..ble die dah gne nme die sembang ngn sy,sy pom gnekn nme sy gak la kn...style gedix santai gituuu...haha...nk dijdkan citer..tgh2 sy sembang ngn die,dtg la sorang lagi kwn sklas nk join sembang skali..ble ckp ngn die saya otomatik gne "aku..nme die"...(nme dirahsiekan)

then tbe2 die ckp..."eleh dayah...ngn teettt...gne nme sndiri..tp,ngn teeettt gne aku..nk wt gane kite org kasor"..hikhik..mcm batu hempap kt kple..kne sbijik....saya gelak2 n ckp nxt time sy akn gne nme ble sembang ngn die....haha..mcm tu pom ada ka????

itu kes 1..kes 2 lak..mse tu sy dah blajar dkt u..tbe2 de kwn lme yg lost kntek dolu2 tu dtg sape sy dekat frenster(zaman2 gne frenster..skanggg..haremmmm....)saya pom sapa la die blik gune "aku..ko"...dah die xleh trime lak sy gne bhse tu...die ckp bkn mcm diri sy ble sy ckp 'aku ,ko' ngn die...mcm2 hal laaaa.....

adew lg...tgh sy duk pok pek pok pek lam klas mse form 5 dlu tbe2 kwn sy tegur.."org pompuan xelok ckp "aku"..ye ker??????sy rse xkesah kot..ngn kwn2 yg len slamber badak je sy blasah ckp ngn diorg..malah rse mcm lebih rapat kn...hehe..betoi dak???betoi kan????

so..sy akan trus ber'aku' 'kau" dgn kwn2 baek saya...hehehehe...okeh ini saje utk petang yg mendung ini..aku tinggal sorang jep..yg len dah selamat ke bazar...baby haziQah pom ikot skali.. ish..watak sampingan yg mmg xbley kene tinggal!! okes..chow cincau!!!

No comments: