Pages

Monday, August 30, 2010

BaD luck? or.......bahagian 2

okeh kontiniu semalam punyer(~~,)/

~kes keempat---> saya dilanggar budak india

~sekadar gmba hiasan~

kes ni mse saya form 6...time tuh dah rehat..so,kami jalan rmai2..cewahh! mcm geng mafia turun padang je kn..haha..dan dan time tu gak de sorang dak india tgh men kejar2 ngn kwn die..pe lg gedebukk..terlanggar saya...masalah nya..lam rmai2 tuh..saya yang dilanggar..seb bek gurl yep.. n then pas dari tu mereka panggil dak india tu adik angkat saya..huhu.haru betoi..last2 kami panggil dak tu dewi sita!

~kes kelima--->saya excident ngn pokok!


bukan dengan kete yep..motor..sekadar gamba hiasan

kes ni lak mse sy form 5..mse tu kire merempit la g skolah..g ngn motor..xpakai helmet lak..so, lalu ikot kg nk g skolah..hehe.on da way blik kami terserempak ngn budak men beskal.ade pemboceng la..cantik punyer kayuh.kami tgk rse terperli! sbb 2org budak tu pakai helmet! sdgkan saya n yatie slamber badak nek motor xpakai helmet..budak ni mmg sje tao! (=.=')

da nk smpai kt umah saya, yatie bwk motor laju2..laju giler! smpai saya kt blakang rse nk melayang-layang! sy ckp"yatie slow sket..kepala aku cm dah tanggal nih"yatie balas"insya Allah kite selamat!"...baek punyer ayat kan..pas je yatie amek lap cantek punyer..last2 kami masok semak n langgar pokok!smpai kn semak tu jd mcm lorong bekas kami merempuh masok!motor dah mati..yatie plak dah gelabah ayam! saya lak tahan perot nk gelak..kang kalo gelak sok2 saya g skolah jalan kaki!..hahahaha.....akhirnya kami gelak smpai kua air mata...dahsattt.....:'D

kes keenam--->saya kena diri luar kelas!


itu bukan saya atao kwn saya..gmbar hiasan!

di awal persekolahan form 5..mse tu hari 1st..saya n kwn sekelas g jalan kt kelas meet auntie hOney..kunun2 cikgu kopem xmasok mse hari 1st..tp,saya silap...dah balik dari jalan2 tuh nk masok kelas sikit cantek punyer cikgu de lam kelas!aduh da la cikgu garang..cri pasal betol..da bg salam bagai, kwn saya masok..saya kt luar kelas lg..bru selangkah nk masok..."awak duaorg g mane?xnmpak saya dlm kelas? ade saya suh masok??saya xkire..awk diri kat luar smpai saya suh masok!!"cikgu mmg..xde belas kt kami..kami pom diri la kt lua kelas...kene lak ngn mood kene berdiri kat luar..hujan lak turun renyai2...haaaruuuu.....(T_T)..budak2 tingkat atas dah perli2 n jerit2 nama saya..diorang kemaen gelak lg..sbb hari 1st dah kene denda!!!!last2 cikgu suh masok..terima kasih cikgu....

~haha..adew lagi..tp,cm bese la..kne kontiniu....wassalam....

No comments: