Pages

Sunday, August 29, 2010

aktiviti biasa

~salam~

hari ni nk stori ape ek???hurmm..hurm...haa!..citer ni citer bese jep...smalam saya,(watak utama) hehe..kak long,kak ngah n jgn dilupe watak sampingan yg penting..jeng..jeng..baby haziQah pegi kua sopin..!!! hooreyy....dah lme saya tunggu hari itu..mcm-mcm saya nk beli..

opss..mcm xbese yep..kalo dah nme pom pompuan....tp, saya sopin barang yg saya nk jep ok!xde nk bazir2 nih...dah siap beli yang saya punyer, misi kami diteroskan.iaitu misi membeli pampers baby haziQah, susu haziQah n baju raya haziQah..

aduiii makk...ponim den dibuekk nyo...penting kew?..huuu..tersangat penting.kalo xnk baby tuh buang najis merata-rata..cleaner nyew memang sudah tentu lah saya sendiri.(ni yg mls ni)....

dah beli sumer brg bagai kami pom balik..saya kagum betol ngn baby haziQah..die xmerengek pom sepanjang tempoh kami sopin tu..die just tgk n last2 tido di atas pangkuan cik ngah..then cik teh pom amek tugas tu coz cikngah kte haziQah berat !...

waktu berbuka, kami just mkn ala kadar jep..udang masak merah,ikan pari bakar ngn kerang rebus...ala kadar kew tu? hehehe....pekene lak air teh bunga n air asam boi..perkhh....mmg mabeless....

huhu..ok..dah.abes citer..wassalamm

No comments: