Pages

Thursday, August 5, 2010

h.a.z.i.Q.a.h

Assalamualaikum......saya skang mcm da mls-malas sket nk hapdate my mr.B ni...hurmmm... tu la..org ade blog..sebokk nk jugak..hambek kau..kn da mls nk hapdate...ape nk jadi..ok.arini saya akn citer pasal baby haziQah yg dah semakin membesar dengan sehat , semakin nakal yep tuan-tuan dan puan-puan..saya xtau dah nk ckp ape....
tgkk..mke nakal die....nakal kan????

so..bace je la yep...contoh hari ni...saya tinggalkan baby haziQah dengan cik ngah coz saya nk g bersiram...da dekat nk abes bersiram tu saya da dgr suare baby haziQah menjerit2...rpe2 nyew die nk mrh kt cik ngah die yg teramat suker sangat mengusuk belia
u...
well...saya amek kesimpulan yg baby ni dah nk tido..so,saya bancuhkn susu n bagi baby minom....then,masukkan dalam buai n dodikn die...lastly die tido.... tbe2 cik ngah die berkata "wes...bau masam2 jep ni..ker haziQah uk uk?"....saya nk check rase xsampai ati..sbb die da tido lena sgt..tp..nk kne check jugak..nnti jd ruam lg...nti haziQah xnk pkai pampers..berlagak nk jd org besau...tp buang air lam suar gak..huhuhu...

wah!!!!mmg sah die berak..bushuk-bushuk masham okeh.....saya pom angkat die pelan2 n bwk g bilik air...mmg xseindah mimpi la..tgh syok2 tido ley plak kacau kn..beliau pom hape lg..menanges dan menanges spjg proses menyucikan..hahahaha...

then..pkaikan pampers bru..masokkan beliau lam buai kembali..kne dodi lme2 sket.coz td die da kne air..rse segar sket..hehe.lme2 suasana snyap...kroihh.kroihh....da tidow...haziQah.. biase kalo die berak mulot nyew bising....ni die bley lak wt diam jep coz nk tidow..xker mcm baby yg berlagak nk jd besau????...

ok..citer da abes....well..haziQah mmg sooooooo noti-noti skang...tp,makin cikteh syg kt haziQah..hehe..semoga haziQah jd anak yg solehah okeh???..aminnn..
...okeh layan gamba2 haziQah yg suker sgt wt bermacam-macam mimik muke.....





1 comment:

NAMYZ YUSMA said...

comey kan anak kite..