Pages

Thursday, August 19, 2010

Jatuh Cinta?? oh, No !!

Hehehe..sje je wt post itu mcm...kwn fesbuk sy ckp die xnk fall in luv ni coz its too sick...kte nyew lar...die ckp lg dalam hal ni "bia hati yg menilai , bukan mte"...mendalam mksud kte2 itu...so, phm2 sendiri sudaa...

~ kalo xnk ati saket jgn cri msalah ngn mr.lova ni...nti penoh dgn kesan luka bru tao...pastu mula la bermuram durja sahaja...haha...naseb bek saya bukn tergolong dalam golongan itu..saya betol2 xsuke campo aduk hal peribadi dgn hal2 yg len..kalo x satu keje xjalan..bia setel satu2 kn??? pandai x saya???

~ saya ade kenal dgn sorang hamba Allah ni...hati die mmg kebal menangkis serangan cinta.. ceewaahh...dahsat betol die ni..bkn calang2 org bley usik hati die...haha.....hamba Allah yg sorang lg ni mmg suker bercinta..die kate busan la kalo xde org yg amek berat pasal die, nk tnye itu ini.. mcm2 lar...itu bg dia lar kan...

~ saya pulak mcm mane?? hehehe....sy suker tgk org bhagia..mcm kwn saya...rmai jugak jejaka2 yg cbe tackle die....die layan mcm tu je la..sbb die ckp die xjpe lg ngn org yg sesuai ngn jiwa die.. bak kte omputih "soulmate"..ahakss...cewah gitu..last2 hati die terpaut ngn jejaka dari Terengganu....hehe...skang da selamat pon bertunam....semoga bahagia ye awak...:)

~ sebenar nyew sya pon xtao ape yg sy melalut ni..okeh, udah subuh..gotta go! bye..
wassalam~

2 comments:

mEet.auNtiE.hOney said...

siape yg kebal menangkis serangan cnte tuh??aku wse tuan punye blOg ni jep!!ahaks!!!

yaya yusoff said...

haha..xde nyew..bkn aku...hehe..