Pages

Monday, August 2, 2010

m.e.ra.p.u.3 (bahagian akhir)

at last! at last!!..haha..post ini akan jd bhgian akhir..hehe..saya perlukan mood utk menaip dan mencetus idea utk menghabeskan post m.e.r.a.p.u ini...huhuhu..ok..skip intro yg ntah pape ntah..oww ye..yg sireh2 tu kn..hermmm..saya mmg suker sireh..tp bkn suker mkn sireh k..sireh ni ble kte sebot je msti terpk yg asli..tradisional...klasik..ha..yg tu mmg i loike...

okeh..skip lg...mlm tu saya tgk jep adik c anis siapkan sireh junjung ni...woww...mmg terer la.. mmg berbakat...dal die pom cantekk kan...dah malam...tidow la pas siap sireh tu..huhu...

waaa,,sok pagi kne bgon awl...kalo bgon lewat malo la...hihi..pg tu kami brekpes mee goreng basah...mmg basah abes la..anyway dis is my 1st time saya merasa suasana kenduri..mmg meriah.. sampai tak tao nk tlg buat keje ape..hurmm...saya just dpt tlg sikit-sikit jep...lgpon da segan nk duk kat lua umah..da rmai yg dtg..ble org kg da rmai yg dtg,kopem mereka-mereka akn tgk saya..hehe..saya xprasan ok...disebabkan saya ni kwn kpd yg nk bertunam tu adelah org pemes kt kg die,so kehadiran saya mmg menjadi tanda tanya.."tu sapo tu kak" org kg tanye dkt mama anis.."ow itu kwnnyew kak long(anis)"......

mmg..harus dan akan menjadi tanda soal yep..so,saya pom xnk org kg teros tertanya-tanya. apelagi..masok umah.kemas umah je la...tgh kemas-kemas....alamakk!!! da nk masok kul seblas!! kne get ready da ni..sbb sebelom majlis pertunangan berlangsung, majlis tahlil utk arwah nenek anis akan dimulakan dlu...ok..i gotta go now..kne mandi n bersiap!!!!

ok..finishh!!! saya pkai bju hijau..lari tema majlis tersebut ok..haha..sori ma pwen..da cri bju kaler gld..tp ade yg size besau jep...ble mjlis thlil berlangsung, anis plak tgh mekap...

proses mekap..soo cantekk kn??

hiii..lme giler mekap..ntah bape layer foundation n compact powder la...tp..hasilnyew mmgcantekkk.....ble da selesai..time utk sarung da ring..hihi...

dah sah jd tunam kpd encik zul yep..

waaa..terharu giler time tu..tp,apsal lak kan..yela dlu nila kwn ku yg men kejar2, kwn maen hujan,kawn gadoo,kwn menangess,kwn gelak..kwn luahan hati, kwn shre da secretto...byk la... ni yg sedey ni...(T__T).....da besau kwn aku ni..ble kenang prangai budak2 die..mcm xsngka die da jd tunang org...padahal die la paling boloks(gopoh,comot,nakal,kaki buli,kaki pukul..err,,2 saya tambah jep..nk sedp citer..)

tahniah kepada cik hafizah anis..insya Allah taun dpn anda akn bergelar puan hafizah anis.. selepas sehari dari tarikh ni saya pulang ke temapt asal..SEGAMAT KU...(WALOPON XRELA) OKEY..stori dah abes....kasi tgk sket gamba2 cantek...hihi..cantek kew??auuwww~~~................... ~wassalam~~
itu saya dan watak utama..

.dikau mmg cantekk..

No comments: