Pages

Friday, July 16, 2010

Malam Gelap...Mencari Inspirasi....

masa: seperti yg tertulis.....
aku masih mencari-cari ke mana hala tuju aku lps ni...adekah aku akn teros menjaga baby haziQah yg sentiase cute menawab hati ku????...tu la persOalan yg sentiase duk menerjah otak aku..PENAT...LETIH...memikirkan jwpn itu......kalo la dew mesin utk m'cari jwpn...da lme aku beli....(ni da masok alam berangan yep).....
adew bran kew cbe machine ni???

machine otak versi kartun pon scary kn??ade hati nk beli tu...

ntah la..xjd aku nk beli mesin otak tu..xpe.aku akan cari jaln lagi utk pikir solve da problem...aku sebenarnyew da rancang masa dpn aku...for next year aku akn kontiniu study n akan keje kalo aku xsmbung blaja...aku da nekad la ni...hihihi....kdg2 aku rase segan dgn kawan2 aku..yelah diorang sume sukses...aku???maseh berada di tmpat yang sama...maseh terkial-kial mencari sinar suksess...ermmmm....susa kan??(asek-asek ckp susa..mcm mne nk sukses kalo mcm ni????)..inilah aku..asek mempersoalkan persoalan yg jawapannyew amat mudah utk dapat...."hidayah..kamo kne kuat semangat...perjalanan maseh pjg..dan insya Allah one day u will success" (i hope (>0<) Y )....

abes citer psl sukses..ni citer len..kite jiwang2 sket..ermmm..ape ek??ha..kdg2 aku rse keseorangan sgt.... SUNYI..SEPI...KOSONG..
LONELY..


SUNYI...


KOSONG...

why??knape aku rase macam tu??sbb xde orang paham aku...hanye segelintir sahaja yg paham aku...tu pon xsume..huhu..mesti korang pon penah rase mcm ni kan..so??ape yang harus kite lakukan??betol kew kite ni mmg keseOrangan??yaa..betol..sebenarnyew kite xpenah keseorangan..DIA sentiasa bersama-sama dgn kite..DIA xpenah lupakan setiap hambanya yang bernyawa di atas bumi ini..kite saje yang lupe akan DIA....knape dgn diri kite yg mcm ni??bila time susah bru nk igt...sedangkan kite maseh bernafas skrang ni pom atas izin-NYA....syukur..alhamdulillah...maseh bernafas dan sdg menikmati nikmat-nikmat yang dikurniakan...ALLAH menguji hambaNya kerana syg pd hambaNya..igt..(peringatan utk diri sendiri dan semua)....aku ni insan yang lemah..selalu je alpa.. taip aje pandai..tp...(pk sndiri yep)tp..tp..aku nak berubah!!!(muke nekad abes!) nk jd orang yang tabah dan xnk pk aku keseOrangan lagi..( haa..mcm 2 la..semangat sikit)..okeh..ni saje leteration utk pg2 bute nim..nti aku up-date lg.....huhuhu

No comments: