Pages

Thursday, July 29, 2010

m.e.r.a.p.u...


hihi..welkam..welkam....welkam to ma blog....huhuhu..ape kabar yep???sehat?? tg wt ape?? tgh wt kire-kire akaun ek???hihi...pandai lak saya teka yep..hehehe..ok..hari ni saya nk stori pasal majlis tunam kawan saya..iaitu HAFIZAH ANIS BT MOHAMAD... nti saya pomot gamba die eyh???saba....huhu..beliau ni dah selamat bertunam pada 24hb julai 2010..pada hari sabtu..

inilah hafizah anis....a.k.a anis..

nk dijadukan stori..kedatangan saya ni amatlah dialu-alu kan oleh beliau..maklom la beshpwen katekan...hehehehe.....iyep..mmg die kawan baek saya ketika saya belajar kt uitm dotdot..xleh gtai uitm mne kan..hehehe..

okeh..saya gerak ke umah beliau pada 23hb julai pd pkul 11:45pg..smpai kt bndar bahau pd 12:50 tgh hari..satu jam lebey jem p'jalanan rpenyew..harga tiket plak rm6.00..padan la murah..da mmg dekat kn..

u noe wat..saya mmg da pencen bab2 naek bas ni..da lpe ktne nk tgk no.seat brape kn..naek jep bas sumer org da tgk..maklom la..org ayu..pkai bju kurung..hihi..okeh..dalm 5menet gak la saya tercari2 mne seat sy..aduh!!! kacau betol laaa..mne la seat yg no.6B..1st sy men duk jep seat mne2 sambil mte melilau cri seat sy yg sebenarnye..haha..at last!!at last!! mcm org lurus bendol jep..rupenyew seat saya 2,kt seblah saya jep...haha...single seat..say pom duk kt seat saya..

well...mcm2 hal mse tgh on da way..dgn penompang kt blakang nyew yg ngigau2..yg seblah sana lak henfon asek bunyik jep..ringtone xleh blah..lagu anang yep.."separuh jiwa ku pergi".. yeke tajuknye mcm tu??ermm...lantak la...

alamak..da ngantok.......mcm mne ni....urmmm....nti besok la kontiniu citer ni lg...hihi.. (senarnyew terganggu coz baby haziQah menanges)

No comments: