Pages

Monday, October 4, 2010

Pagi Yang Annoying...

salam sejahtera....

okeh..pagi ni aku bgun mcm bese la kan..tp, nk dijdikan stori mori..semalam aku baru balik dari kemaman dimana tmpat tumpah darahku..on da way p'jalanan mcm bese..memboringkan..aku just mengelamun lam kete..abam lom n kak lom sembang2 hal umah tangga..baby haziQah lak sesekali menyampuk perbualan parent beliau..kemudian ade la dialog yg berbau manja.."oh anak umi ni.. pandai nye..umi sayang ank umi ni..." .then mcm bese..baby haziQah akan gelak ngengada ahaks!..


ok..abes citer lam kete....

aku smpai segamat lam lebeh kurng kul 11 lebeh..da da masok tgh mlm kan..smpai jep aku terus bkak manga pntu grill,bkak kunci pintu n terus ke tibi..aku pelik..sbb aku da on suis..tp,tibi xnyala.. ah sudah!! rusak ker nyah?? demm!! msti pasni hidup aku akn busan tahap dewi kayangan..


"alom..tibi rusak dowh." ayat aku mengadu.....

lepas tu aku rse mcm nk nyuruk bwh katil..sbb..aku mmg da on suis..tp plug nya aku xsmbung pom...wat da fish betol...buat malo aku jep..da terang tang tang sifat burok aku kua.seb bek xkua maki hamun kt tibi yang xbersalah tu lg...kui..kui...maapkan aku tibi..aku bersalah padamu...

abes pasal tibi...

kemudian abam lom telah menyuarakan hasrat beliau utk tgk muvie..siap tnye aku lg muvie mne aku xtgk lg...oh tidak!!cuma tinggal satu sahaja yg aku tak layan lg..."MANTRA"..ah sudah.. kopem aku akan terkebil-kebil bijik mate lepas ni..xleh tido....utk tidak menghampakan abam lom..kami pom layan muvie seremm tuh..dah la dah dkt kul doblas!!

xdela seram pak kaduk sangat citer nih

adelah jugak adengan yang terkujat kan..jalan citer ok..tp,xla seram sgt mcm yg dlm iklan dlm tibi tu...sumenya sebab "sayang"..last-last anak dia plak ikot jejak dia! haha...kan aku da terbagitao ending citer ni..naseb la....dah abes citer tu.abam lom suh kak lom temankan aku tido.. tp,aku lak wt cm brani kan..smbil sebok melayan fesbuk aku ckp xpe..aku tido sorng...dalam ati mati aku..!tapi aku wt slamber..hehe..brani la kunun..

sedar-sedar aku xleh tido..bukan sbb takot..tapi ni lah penyakit buang tebiat aku..bile tgk citer seram kopem aku xkan leh tido malam....derr...mata aku ni mmg xnk berkompromi langsong! xbagi can aku tido..sudahnya aku terkebil-kebil sampai kul 3pagi !..tak bley jadi..aku mesti buat sesuatu..sudahnya aku on9 jep...bkak pesbuk men game..pastu g jelajah blog-blog manusia yg jd blogger nih...hahaha...layan pnyer layan..da kol 5:45pagi..giler!!

aku xleh tido

baru la gelabah ayam nk off cik lappy n tutup mata..aku set jam 6:30..tuk bangun subuh..kalo xsubuh gajah la aku kan....bce doa tido dlu..pastu ayat kursi,mengucap n 3kul..uh..bek amalkan... kalo x susa nk tido..huhuu..

ok.abes....

point utama nk citer pasal pagi ni..tapi aku da terbabas citer hal yg semalm punyer..haram betol la...jam bnyik..aku bgon ngn gaya huyung hayang..coz bangon mengejut coz bnyik jam..dah..nda siap sumer aku qadho tido balik..selamat masuk ke alam mimpi~~~

sedar-sedar dah dekat kul seblas!haha...anak dara-anak dara...elok betol prangai kan??ade aku kesah???hurm...rumah mmg sepah..baby haziQah pnyer hobi sepahkan barang menan..jenuh gak aku kutip..tgk ats meja ade mee soto..kak long aku beli..dia lg best..bgun awal, g keje utk thumbprint n then balik tuk sambong tido..haha..letih smalam pnyer kn......

super letih giler babeng!

aku jerang air..tapi mmg annoying giler! sbb cerek tu tersangkot dgn batang paip!! bermenet jugak aku berhempas pulas nk kuarkan..nk sumpah cerek....cerek xbesalah..aku yang salah.. bila da dpt kuarkan aku pom letak ats dapor..pastu aku akan menikmati mee soto td..tgh-tgh sedap melayannn..cerek menjerit-jerit"air da masak! air da masak!"..ok..itu imaginasi aku jep..kalo jerit mcm tu mmg annoying!..dah tu aku nk smpn dlm termos..elok2 aku tuang kan..dia punyer wap-wap tu mmg pedis giler kne kt tgn aku..!pastu siap percik-percik kt pp aku lagik!! annoying betol..pagi-pagi da cari pasal ngn muka n tangan aku.....

aku search kt google pic ni..xpasan lak dri blog org..mntk maap..

then baby haziQah bangun untuk meriuhkan pagi..aku tgk ewah-ewah smbil sedut sup..perkhh.. masyokkk.....tgk tepi,haziQah da tercongok kt seblah smbil sengeh..da la nmpak gusi jep..geram plak aku...2,3 menet aku pusing..ya Rabbi !..abes tangan dia berlumuran ubat yg tuk sapu kat kawasan nappy..hukhuk! annoying betol....dia plak sengeh lanun coz b'jaya bukak penutup krim tu hasil dari sebulan pemerhatian camnne nk bukak penutup tu..bazir betol........

cream haziQah

ok dah..aku da penat...skang duk sorng-sorang..depa suma g kua beli barang-barang dapor..dpt aku rest sket..(mcm buat keje berat)....hoho...okeh..wassalam...

No comments: